Velkommen til min lille blogg.

Håper noen vil besøke meg her.

mandag 16. januar 2012

En oppsamling av hjemmelagde julegaver :)

Tilslutt får jeg legge ut noen bilder av julegaver som ble gitt bort i 2011. Så kan jeg starte på nytt år og få blogget tingene som blir ferdig dette året.

Perlepulsvarmere til kona til min fetter.
Brukt Inca Alpakka fra Rauma på disse. Mønster fra Strikkeboka.
Sokker til min søster.
Blueberry wafflesocks, strikket i Viking Sportsragg.
Tova votter og sitteunderlag til min søster og min nevø. De bruke vottene er til meg selv og kjæresten :)

Lue til sønnen til fetteren min. Brukte oppskriften til Nunnun for å strikke denne. Den er strikket i Falk fra Dale.


Hals til min fetters datter. Strikket etter Bittami sin oppskrift. Brukte babysilk alpakka fra Du store alpakka på denne.


Og ett skjerf til min fetter. Husker ikke hvilket mønster jeg brukte men fant det på nettet. Strikket det i Alpaka Fashion.

I tillegg til disse tingene strikket jeg 1 par sokker til som min nevø fikk. 3 par votter som jeg tovet som jeg ga i gave til naboene her.

Så jeg regnet ut at jeg totalt lagde 16 ting dette året som jeg ga bort i julegaver :)

Ingen kommentarer: