Velkommen til min lille blogg.

Håper noen vil besøke meg her.

mandag 16. januar 2012

Adventspakker fra min søster.

Jeg bytter også adventspakker med min søster, en tradisjon vi har hatt igjennom mange år nå. Og det er like koselig hvert eneste år. Må nesten blogge dem jeg fikk av henne også slik at jeg kan bli ferdig med fjor året og begynne med nytt år :))
Dusjsåpe, blomsterpottepynt, ansikstservietter, vanlige servietter, sokker og truse. Kjempe flotte ting og nyttig ikke minst :))

Hårspary, tannkrem, bordpynt, lipgloss og ansiktsmaske.

En bordløper, microfiberkluter, truse og lightere.

Kost og støvbrett, mer bordpynt, gryteklut og pølseklype (lilla :) ).

Truse, tannskyll, neglelakk og håndkrem. På julaften fikk jeg ett kjempe svært juleglass fullt med gotterier. Tusen takk kjære søster for kjempe flotte adventspakker. Gleder meg til neste advent :))

Ingen kommentarer: