Velkommen til min lille blogg.

Håper noen vil besøke meg her.

søndag 18. desember 2011

Massey jakke.

Har også strikket en jakken til nabo gutten som han skal få i julegave sammen med ett par leker. Jakken er strikket i Dale Falk, mønster har jeg mekka selv, det vil si jeg har tatt utgangspunkt i ett par jakke mønster for å finne ut maske antall på bolen og ermer. Fargene er tatt etter traktor merket Massey Ferguson siden far til nabo gutten er en svoren tilhenger av det traktor meket. Logoen på ryggen har kjæresten lagt inn i ruteark for meg slik at det var enkelt å brodere det på. Må si jeg ble veldig fornøyd med slutt resultatet.


1 kommentar:

Lunamon sa...

Kjempefin jakke Anita, denne blir nok en favoritt "sove utejakke"
Raglan er det aller beste for små kropper. Ha en strålende dag videre i det perfekte vinterværet vi har nu :o)